تولید کننده چسب گرانول حرارتی ام دی اف

تولید کننده چسب گرانول برای عرضه محصولات با کیفیت، نیاز به دانش روز و همچنین تکنولوژی پیشرفته دارد. بر همین اساس شرکت های تولید کننده هات ملت، انواع چسب گرانول را با رعایت استاندارد های جهانی تولید می کنند. فروش چسب گرانول در انواع مختلف از طریق مجموعه بازود با قیمت مناسب انجام می شود. جهت ثبت سفارش کافیست با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

تولید کنندگان چسب در کشور

با گسترش صنایع پتروشیمی در کشور، تولید کنندگان بسیاری اقدام به تاسیس کارخانه های تولید چسب نمودند. این صنعت روز به روز در حال پیشرفت بوده و انواع مختلف چسب با کیفیت های مختلف از طریق این کارخانه ها تولید و به فروش می رسد. در این میان، برخی از تولید کنندگان، به صورت انحصاری در زمینه تولید یک گروه از چسب ها فعالیت دارند و برخی دیگر سبدی کامل از انواع چسب ها را تولید می نمایند.

تولید کننده چسب گرانول

وضعیت تولید انواع چسب های صنعتی

در حوزه های مختلف صنعتی، چسب به عنوان جزئی جدایی ناپذیر کاربرد دارد. از جمله مهمترین چسب های صنعتی مورد استفاده در صنایع می توان به چسب اپوکسی، چسب فوری، چسب PU، چسب سیلیکون، چسب حرارتی، چسب گرانول و … اشاره کرد. خوشبختانه تولید کنندگان داخلی توانسته اند کلیه این چسب ها را با فرمولاسیون پیشرفته تولید و عرضه نمایند. یکی از شاخص ترین محصولات ساخت داخل، چسب اپوکسی صنعتی می باشد که پیش از این با قیمتی بسیار بالا به صورت وارداتی در کشور توزیع می شد. اما شرکت های داخلی این نوع محصولات را نیز با همان کیفیت و قیمتی بسیار پایین تر تولید و وارد بازار می کنند. در ادامه به معرفی خانواده چسب های گرانول حرارتی می پردازیم.

چسب های گرانول حرارتی

چسب های گرانول حرارتی گروه بزرگی از چسب های صنعتی را شامل می شوند که به هات ملت یا چسب های گرما ذوب نیز معروف اند. این نوع چسب ها در اثر دریافت حرارت به حالت مذاب تبدیل و پس از اعمال بر روی قطعه یا سطح مورد نظر و سرد شدن، میان آن ها اتصال برقرار می نمایند. جهت استفاده از چسب های گرانول به دستگاه های خاص با دمای ذوب معین نیاز است. در صورت عدم سازگاری دستگاه با چسب، نتیجه مطلوبی حاصل نمی شود و استفاده از چسب کارآمد نخواهد بود. چسب های هات ملت (Hot Melt Adhesive) از نظر شکل ظاهری به صورت قالبی، گرانولی(به شکل دانه های تسبیح)، میله ای و … وجود دارند.

تولید کننده چسب گرانول

انواع چسب گرانول حرارتی

چسب های گرانول حرارتی انواع بسیار متنوعی دارند که به تعدادی از آن ها اشاره خواهد شد:

  • چسب لیبل
  • چسب ام دی اف یا لبه چسبان
  • چسب نی
  • چسب صحافی
  • چسب بسته بندی و …

تولید کننده چسب گرانول

شرکت های تولید کننده چسب هات ملت

همانطور که گفتیم شرکت های بسیاری در ایران نسبت به تولید چسب هات ملت اقدام نموده اند. این شرکت ها محصولات خود را با کیفیت و قیمت های مختلف به بازار روانه می کنند. تعدادی از بزرگترین شرکت های تولید کننده چسب هات ملت به شرح زیر می باشند:

  • شرکت اوکام
  • شرکت آریاک
  • شرکت گیتاس
  • شرکت کیمیا جاوید
  • شرکت کیمیا گستر
  • شرکت رزین های صنعتی و …

تولید کننده چسب گرانول

چسب گرانول ام دی اف (چسب لبه چسبان)

چسب گرانول ام دی اف یکی از انواع پر کاربرد چسب گرانول است که برای چسباندن نوار های پی وی سی بر روی سطوح لبه ام دی اف استفاده می شود. این چسب با نام چسب گرانول لبه چسبان نیز شناخته می شود. چسب های لبه چسبان دو نوع مختلف دارند. نوع اول چسب دور پایین نام دارد که برای لبه های منحنی و قوس مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دوم نیز چسب دور بالا نام دارد که برای لبه های تخت به کار می رود. شایان ذکر است چسب های گرانول ام دی اف دور پایین قیمت بالاتری نسبت به نوع دور بالا دارند.

تولید کننده چسب گرانول

فروش چسب هات ملت ام دی اف

فروش چسب هات ملت ام دی اف و سایر انواع چسب گرانول از طریق مجموعه ما با نازل ترین قیمت انجام می شود. لازم به ذکر است محصولات ما برای خرید های بالای یک تن از تخفیف ویژه ای برخوردار خواهند بود. جهت استعلام قیمت و اطلاع از شرایط فروش چسب گرانول می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما